1. Вступ
Динамічний розвиток суспільного життя все нагальніше потребує приведення рівня української освіти до вимог сьогоднішнього дня і віддаленого майбутнього. Це означає, що реформи в освітній галузі невідворотні. Уже нині Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України розпочаті практичні кроки у цьому напрямку.
Водночас ще триває формування системного бачення проблемних питань, цілей нових перетворень; здійснюється науковий і творчий пошук шляхів, форм та засобів реформування загальноосвітніх навчальних закладів. Минулого року вперше в історії України Академія педагогічних наук України підготувала «Білу книгу національної освіти» (головний редактор В.Г. Кремень). Цього року Академією закінчена робота над національною доповіддю про стан і перспективи розвитку освіти в нашій державі.
Педагогічна громадськість зі свого боку підготувала Білу книгу «Сила змін та вектори руху до нової освіти України» (упорядник В. Громови
...
Читати далі »