1. Правило взаимности: |
1. Уступай дорогу дуракам и сумасшедшим. |
Читання є однією з найважливіших дисциплін у системі дошкільної освіти. Батьки зазвичай ставлять собі запитання, що вони можуть зробити, щоб допомогти своєму маленькому дошкільнику стати успішним читачем ще навіть до того, як він навчиться читати самостійно. Іноді, щоб дати своїм дітям початковий поштовх, вони вдаються до різних новомодних комп'ютерних програм і агресивних стратегій навчання читання. |
Кожна нація має свої символи і безцінні раритети, які свідчать про її духовну культуру і цивілізаційний розвиток. Найдорожчою національною святинею нашої держави, яка символізує історичні корені української духовності, вірність нашого народу славним традиціям своїх предків, є Пересопницьке Євангеліє – перлина української писемної культури, на якому разом із Конституцією України із здобуттям незалежності України стало традицією під час інавгурації новообраного президента присягати на вірність народові. Ця книга не просто, хай навіть дуже ошатно і багато оформлена, частина релігійного вжитку свого часу, а видатна рукописна пам’ятка староукраїнської мови та мистецт ... Читати далі » |
Чому нашим Попелюшкам непотрібні принци та що спільного між майстром Йодою та Україною? |
1. Вступ |
|
1. Традиційна книга – жива Попри те, що Україна останні півтора десятиліття переживає надзвичайно масштабну інтернетизацію й дедалі частіше можна зустріти думки щодо втрати традиційною друкованою книгою перспектив, ця книга – жива, й ховати її зарано. Як показує дослідження компанії R&B Group, проведене у 2013 р., щонайменше 87% українців схиляються до вибору традиційної друкованої книги, читання ж електронних книг становить лише 10-13%, і лише 1% читачів і читачок купували книги в електронному варіанті. Ознайомлення з художньою літературою за посередництва аудіокниг здійснюють лише 2% українців. Але Інтернет стає одним із головних джерел поінформованості щодо літератури ( ... Читати далі » |
Навчання — це така різновидність людської діяльності, яка передбачає взаємодію викладача і учня, тому воно має двосторонній характер, тобто складається з двох процесів: 1) процесу викладання — діяльність викладача; 2) процесу навчання — діяльність учня або колективу. Навчання неможливе без взаємодії вчителя і учнів, яка буває безпосередньою (учитель і учень спільно реалізують завдання навчання) і опосередкованою (учень виконує завдання, дані вчителем раніше). Процес навчання може проходити і без учителя (наприклад, самостійна робота). Процес навчання — це не механічна сума процесу викладання і навчання. Це якісно нове цілісне явище. Суть навчання — це єдність пізнання і спілкування. Процес навчання включає мету, мотиви, зміст, способи діяльності, він вимагає напруження волі, фізичних та інтелектуальних сил, способів регулювання дій та контролю за їх результативністю. Том ... Читати далі » |
Співпраця - це прикмета нашого століття. Педагогіка співпраці ставить на новий, більш гуманний і довірчий рівень відносин між вчителями й учнями. Методика ж навчальної співпраці (її іноді перекладають як "кооперативне навчання" - cooperative learning) ґрунтується на спільній роботі учнів. Як же вона організовується? Спільно працювати значить більше, ніж просто бути в одній команді Організувати навчальне співпраця означає більше, ніж посадити разом трохи учнів і попросити їх допомагати один одному. Багато чого заважає здійсненню колективно ... Читати далі » |